fredag 8 september 2017

Jag vann! Och en överraskning till

Helen på bloggen Läsa & Lyssna lottade ut ett signerat ex av John Ajvide Lindqvists X - den sista platsen. Under över alla under så vann jag 😁
Detta är sista delen i serien Platserna, som jag inte har börjat läsa än, men nu har jag alla tre redo i hyllan. Tack!

Dagen efter så damp det ner ytterligare ett litet paket. Där inuti dolde sig en överraskning, nämligen Sargad av Flynn Berry. En bok som jag blev väldigt nyfiken på när jag gick igenom boksläppen i september. Det låter som att den kan passa mig. Tack till Louise Bäckelin Förlag!

16 kommentarer:

  1. Vad roligt att få böcker man vill ha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland så blir det som man vill :)

      Radera
  2. Så roligt att få vinna böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det händer inte så ofta så när det gör det är det väldigt kul :)

      Radera
  3. Grattis till fina bokvinsten! Den vill jag också läsa. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu kan jag ju kanske ta tag i den där serien :)

      Radera
  4. Grattis till vinsten!
    Bokpost är ju bästa sortens post :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det finns nästan inget som kan lyfta en dag så som ett bokpaket på hallmattan när man kommer hem :)

      Radera
  5. Bokpaket och bokvinster är alltid välkomna! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De har en förmåga att lyfta humöret :)

      Radera